21 Şubat 2011 Pazartesi

KOMİK SIRLAR

Benimde komik sırlarım var, diyorsanız sizde yazın

5 yorum:

yapma_beh dedi ki...

Zam istemek için ne zaman çenemi açsam, patronumdan borç isteyen biri ya arar, ya ödeme emri gelir, ya da o gün patronum gelmez. Hayra açıyorum çenemi yeminle, sadece küçücük bir zam...

burcumms dedi ki...

Turşuyu oldum olası sevmezdim. Genelde yemekte fasülye nohut pilav tarzı sulu yemek olunca yanına turşu konur. Ben turşudaki kırmızı kırmızı domatesleri seçer yerdim. O kırmızı şeylerin domates değil biber olduğunu 3-4 sene önce annemden öğrendim. Neden domatesler yeşil değil dediğimde....

sevemeyomişte dedi ki...

bigün yine ieş gitcem.sabah 6,20de servis kalkıyo.ben sabahları işe gitmeden,ilk önce kıyafetime önem veririm güzel giiyinmeyi ve giysilerimle uyumlu olmayı çok severim.yinede sabahları aç kalırım ama güzel giyincem illa:)ogün işe yetiştim ALLAH'tan.yemekde yedim nasılsa:)çokda güzel oldum:)bende havalar binbeş yüz:):)şık oldum ya herkez bana bakıyo:)neyse servise bindim.fabrikaya geldik.servisten tam iniyoz benim badimin üstüne şık olsun diye taktığım kemerim düşmesinmi:(belime bi baktım kemer yok.yerde.tabi ben çaktırmıyom gidiyom kemeri almadan.o günde kıyafetlerim asker yeşili anladılar benim olduğunu barıyolar arkamdan kemerin düştü diyee:)
bende geri döndüm.kemeri aldım.hemen çantama soktum:)kimsenin yüzüne bakmadan.koşa koşa işyerine gittim.ama herkez kırılıyo gülmekten.bende gülsemmi ağlasammı:(:)ama benim yüz domates gibi kızardı o gün yaaa:(ALLAH'tan kemer badi pantolan üstüne takma kemer değilde süs olsun die takmıştım badimin üstüne..yoksaaaaa rezillik diz boyu valla:):)

Adsız dedi ki...

Bir gün yine böyle gidiyorum gece olmuş öğlen 12 o günde çok fena yoğunum işler falan düşün pazar günü sonra yemek geldi tatlılar dondurmalar küçükken şeker hastasıydım büyüncede dondurma hastası oldum yazın yesem hasta olurum ama ALLAH'tan şubat'ın 2'sinde yiyorum neyse 3 kilo tatlıyı yedim sonra bir ağırlık çöktü derken çok çalıştım herhalde ondandır dedim neyse iş bitti servis geldi bindim birden pantolonum düştü meğersem evden çıkarken unutmuşum kemeri etrafıma bakındım yerde bir kemer var ALLAH'ım ne kadar iğrenç bir kemer asker yeşili bide bezden ben askerde takmadım böyle kemeri sivilde mi takacam dedim bu iğrenç kemeri takacağıma pantolunu giymem tabi canım sıkıldı kemeri unuttum diye derken patron aradı uzun zamandır adam gibi çalışıyormuşum maaşıma zam yapmak istiyormuş uygun musun diye soruyor bak bak bak hele benle nasıl kafa buluyor dedim ulan patron bak asabım zaten yeterince bozuk kemersiz serviste dolanıyorum burdan bir çakarım alamanyadan çıkarsın neyse özürler falan diliyor birde ben sert çıkışınca bozuldu tabi biraz kötü oldu sesi titreyerek çıkıyordu neyse dedim tamam üzülme madem zam yapacaksın maaşıma yapta görelim dedim ne kadar olsun diye sordu bende gönlünden ne koparsa dedim ama elinide korkak alıştırma ver gitsin dedim neyse öpüştük koklaştık derken eve geldim bizimkisi yaş fasülye yapmış yanınada turşu dışında ne varsa hepsini hazırlamış ayrandı salataydı cacıktı bir tek turşu eksik hani lan burada turşu dedim sonra yüzüme baktı bey dedi sen 1 kase turşu ne kadar biliyor musun dedi benim çocuklarımın sakız ciklet paralarını sen yaş fasülyenin yanında ıslak turşu yiyesin diye mi harcayacağım dedi 5.45 bakışımı attım koşarak evden çıktı 2 dk sonra yanımda bitti baktım bir kase turşuyla gelmiş turşu dediğimde baya turşu yani patlicandan tutta erik şeftali kayısı elmasına kadar hepsi var birkaç bir şey eksik onlarda önemli değil biberdi domatesti havuçtu lahanaydı vs. yok sadece önemli değil ya eskiden bunlar mı vardı sanki yazıma burada son veriyorum bu yazıyı komik kısmını bilmiyorumda bu benim sırrım diye yazdım 2 anonimin bindiği tır değildir yok o öyle değildi 2 kuşun öttüğü bülbüldür ya her neyse buradan bizi izleyen arkadaşımlarıma selam göndermek istiyorum görüşünceye dek haftaya aynı kanalda aynı saatte aynı günde aynı benle aynı stüdyoda aynı iğrençlikte aynı... oldu o zaman ben kaçtım.

Adsız dedi ki...

Tavsiye neticesinde gitmiş olduğum Psikiyatri Doktoru Ayşegül Aksakal 'dan çözüm odaklı olmaması, vermiş olduğu ilaçların yanlış olduğunu düşünmem ve tedavi süresini uzun tutması konularında kendisinden şikayetçiyim.

Yorum Gönder

*** YORUM BÖLÜNDE SİZDE SIRLARINIZI PAYLAŞIN***